هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

 درست در همین لحظه که وارد این صفحه شدید در اولین پله و مرحله یادگیری سئو ایستاده‌اید. جایی که لازم نیست هیچ پیش‌زمینه و دانش قبلی در مورد  تعریف سئو داشته باشید. بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعد از گذراندن آموزش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین و ایجاد وب‌سایت تجاری، آشنایی با اصول سئو (به انگلیسی: SEO و مختصر Search Engine Optimization) است.

“مامان… جورابای من کجاست؟” هنوز جمله شما تمام نشده که مادر با یک جفت جوراب تمیز و مرتب روبروی شما می‌ایستد! “مامان… کیف من کجاست؟ دسته کلیدم کو؟ مدارک ماشینمو کجا گذاشتی؟” و هزاران درخواست دیگر که همگی در کسری از ثانیه پاسخ داده می‌شود!
مراحل کلی عملکرد موتور جستجو مثل مادر یک پسربچه بی‌نظم و بازیگوش است که هیچ‌وقت نمی‌داند وسایلش کجاست! فقط کافی است مادرش را صدا بزند تا در کمترین زمان وسایل مورد نیازش را پیدا کند.

فضای مجازی دنیای بزرگی است و بی‌نهایت وب‌سایت و خدمات را در خود جای داده‌است که ما از وجود بسیاری از آنها بی‌خبریم. این موتورهای جستجو هستند که در تمام ساعات شبانه‌روز مشغول به بررسی وب‌سایت‌ها و خدمات دنیای مجازی هستند.
فقط کافی است شما به عنوان کاربر این فضای مجازی درخواست خود را به موتور‌های جستجویی مانند گوگل اعلام کنید و آنها تمام وب‌سایت‌ها و خدمات مرتبط با درخواست شما را در کسری از ثانیه به شما نشان می‌دهند.

 

در سئو سیاه ما تظاهر می‌کنیم که به تمام قوانین و خطوط قرمز موتور‌های جستجو احترام می‌گذاریم در‌حالیکه به هیچ‌یک از قوانین پایبند نیستیم و سعی در فریب‌دادن گوگل داریم. سئوکاران کلاه سیاه با چند روش گوگل را فریب می‌دهند:

  • وب‌سایت‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که به موتورهای جستجو یک محتوای ویژه و عالی را نمایش دهند اما کاربران اصلی وب‌سایت فقط تبلیغات را مشاهده کنند.
  • با خرید و فروش لینک‌ها، بک لینک های وب‌سایت‌ را افزایش می‌دهند و در رفتار گوگل و سایر موتورهای جستجو تغییراتی ایجاد می‌کنند.
  • با استفاده از ابزارهایی که متن‌های بی‌معنی به وب‌سایت‌‌ها اضافه می‌کنند، موتورهای جستجو را فریب می‌دهند. با این کار موتور جستجو فکر می‌کند که این وب‌سایت‌ها با محتوای باکیفیت به‌روز می‌شوند، بنابراین رتبه بالاتری به آن‌ها می‌دهد.
  • کوئری‌های ساختگی به موتورهای جستجو ارسال می‌کنند که باعث می‌شود کلمات کلیدی وب‌سایت‌ها در Google Suggestion و Google Related قرار بگیرد.

با این روش‌ها خیلی زود به جایگاه اول نتایج جستجو می‌رسید اما بسرعت از این جایگاه سقوط می‌کنید و حتی ممکن است از نتایج جستجو برای همیشه حذف شوید که اصطلاحا به آن پنالتی شدن سایت می‌گویند.

http://artanleather.aramblog.ir/post/55

  • ۰۱/۰۱/۰۴
  • هانا ثبت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی