هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تغییر آدرس شرکت ثبت شده

 

زمانی که یک شرکت تأسیس می‌شود مطابق با بند 3 اساسنامه شرکت، آدرس به صورت دقیق در آن قید می‌شود. زمانی که بنا به دلایل مختلف شخص بخواهد مکان فیزیکی شرکت را تغییر دهد باید مراحل تغییر آدرس شرکت را دنبال کند. مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود است و بدون توجه کردن به نکات قانونی نمی‌توان آدرس شرکت را تغییر داد.

برای این که مالک یک شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود بتواند آدرس شرکت را تغییر دهد باید سهامداران و شرکا طی یک جلسه فوری، صورت جلسه مناسبی تهیه کنند تا بتوانند نسبت به تغییر آدرس شرکت اقدام کنند. اگر می‌خواهید مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده را بدانید با ما همراه باشید.

مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده

همان طور که در مقدمه به آن اشاره شد برای تغییر آدرس شرکت تشکیل جلسه سهامداران و یا شرکا ضروری است و در طی جلسه باید یک صورت جلسه مناسب با نام مجمع عمومی فوق‌العاده جهت تغییر آدرس شرکت برگزار شود. در برخی از شرکت‌های سهامی خاص و یا شرکت‌های با مسئولیت محدود این موضوع به هیئت مدیره واگذار می‌شود. در این صورت هیئت مدیره با توجه به صلاح‌دید خود می‌تواند آدرس شرکت را تغییر دهد لذا در مجموع تصمیم نهایی، توسط مجمع عمومی فوق‌العاده قابل اجرا است.

مراحل تغییر آدرس شرکت برای شرکت‌های مختلف متفاوت است و در طول زمان ممکن است دست‌خوش تغییرات شود. تغییرات قانونی صورت گرفته لازم الاجراست و این تغییرات در وب سایت ثبت شرکت ‌ها لحاظ می‌شود. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که مدارک و مراحل لازم جهت تغییر آدرس شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود به شرح زیر است:

[f]

تغییر آدرس شرکت سهامی خاص

  • اعلام تصمیم قطعی هیئت مدیره مبنی بر تغییر آدرس شرکت و تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده با تمامی اعضاء
  • تأیید صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده که به تأیید اعضا و شرکا رسیده باشد
  • توجه کردن به تشریفات قانونی و اساسنامه شرکت
  • زمانی که تغییر آدرس شرکت به صورت کامل به هیئت مدیره سپرده شود تمامی مراحل تا انتقال کامل توسط هیئت مدیره قابل انجام است

تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

  • اعلام یک تاریخ مناسب برای تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده با کلیه اعضای شرکا
  • تنظیم صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده که به تأیید و امضاء تمامی شرکا رسیده باشد
  • در صورت زیاد بودن شرکا طبق قانون ماده 109 تجارت، یک هیات ناظر انتخاب شده و اسامی شرکا را تنظیم می‌کند که افراد منتخب باید صورت جلسه را تأیید و امضاء کنند
  • صورت جلسه امضاء شده حداکثر یک ماه پس از تشکیل مجمع باید به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل داده شود
  • زمانی که تغییر آدرس شرکت به صورت کامل به هیئت مدیره سپرده شود تمامی مراحل تا انتقال کامل توسط هیئت مدیره قابل انجام است

[f]

نکات کلیدی در مورد نگارش صورت جلسه

برخی از نکات مهم در رابطه با صورت جلسه تغییر آدرس شرکت وجود داشته که دارای اهمیت است که به شرح زیر است:

  • صورت جلسه باید بر روی سربرگ شخصیت حقوقی تهیه و به امضاء و تأیید سایر افراد برسد
  • صورت جلسه باید در سه نسخه رسمی صادر شده و مورد مهر و امضاء اعضاء قرار گیرد
  • اگر تغییر آدرس شرکت ثبت شده از یک خیابان به خیابان دیگر است تنها وجود یک صورت جلسه کفایت می‌کند
  • در صورت‌جلسه باید نام شرکا به همراه میزان سهام آن‌ها به درستی قید شود
  • در صورت زیاد بودن تعداد اعضا و شرکا تشکیل یک هیات ناظر مرکب از سه نفر ضروری است

خلاصه مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که تغییر آدرس ثبت شده نیاز به پیگیری‌های قانونی داشته و خلاصه مراحل آن به شرح زیر است:

  • تنظیم صورت جلسه و امضا اعضای هیئت مدیره و شرکا
  • مراجعه به وب سایت ثبت شرکت‌ها و اعلام درخواست تغییر آدرس شرکت
  • پر کردن فرم‌های مربوطه و بارگذاری مدارک خواسته شده
  • ارسال مدارک به صورت فیزیکی به اداره ثبت شرکت‌ها که این کار از طریق اداره پست امکان پذیر است
  • مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها و پرداخت هزینه‌های تعیین شده
  • پرداخت هزینه روزنامه‌های رسمی
  • صدور آگهی

سخن پایانی

مراحل تغییر آدرس شرکت ثبت شده دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود است و برای این که بتوانید مراحل را بدون اتلاف زمان و هزینه انجام دهید می‌توانید از یک مجموعه معتبر در این زمینه استفاده کنید. ثبت شرکت هانا به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه ثبت تغییرات شرکت است که می‌تواند به مدیران کسب و کار‌ها در جهت تسریع امور کمک بسزایی داشته باشد. به دلیل وجود پیچیدگی و تخصصی بودن کار استفاده از یک تیم متخصص احساس می‌شود.

شما اگر بخواهید مراحل تغییر آدرس شرکت را به سهولت انجام دهید و دغدغه‌ی مشکلات احتمالی را نداشته باشید قطعاً استفاده از مجموعه ثبت شرکت هانا به شما توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید بهتر است به وب سایت هانا ثبت مراجعه کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

مشاوره تخصصی ثبت شرکت

ثبت شرکت به عنوان یک اقدام تخصصی شناخته می‌شود که برای انجام آن بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. در بسیاری از موارد به دلیل تخصصی بودن این کار، مشاوره تخصصی ثبت شرکت مورد نیاز است. در زمینه ثبت شرکت برای این که بتوانید مراحل پیچیده را به خوبی طی کنید باید قبل از ثبت شرکت اطلاعات خود را افزایش دهید و برخی از تکالیف قانونی تعیین شده را به خوبی به انجام برسانید.

افرادی که به صورت قانونی قصد دارند تا شرکت خود را به ثبت برسانند باید توجه کنند که قبل از ثبت شرکت آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند چرا که ثبت شرکت دارای مراحل پیچیده و مختلف است و مدیران به دلیل عدم تخصص کافی در این زمینه نمی‌توانند مراحل را به شکل کامل و اصولی طی کنند. مشاوره تخصصی ثبت شرکت به عنوان چراغ راهنما برای ثبت صحیح شرکت محسوب می‌شود.

دلایل نیاز به مشاوره برای ثبت شرکت

زمانی که دو یا چند نفر برای انجام فعالیت تجاری به صورت حرفه‌ای دور هم جمع می‌شوند تا بتوانند از سرمایه خود به صورت هدفمند استفاده کنند نیاز به ثبت شرکت احساس می‌شود. ثبت شرکت با توجه به این که در یک بستر قانونی باید صورت بگیرد قطعاً دارای پیچیدگی‌های زیادی است. وجود پیچیدگی زیاد و همچنین عدم آگاهی کامل افراد از مراحل قانونی آن این احساس در افراد ایجاد می‌کند که برای ثبت شرکت به صورت حرفه‌ای، از یک مجموعه مشاوره تخصصی استفاده کنند.

عدم آگاهی کامل از مراحل ثبت شرکت باعث می‌شود تا انجام آن دچار تعویق شود که این امر می‌تواند به افراد ضرر زیادی وارد کند. در صورتی که صفر تا صد کار به یک مجموعه کاملاً آشنا و معتبر واگذار شود قطعاً می‌تواند بازدهی موثرتری داشته باشد. استفاده از مشاوره تخصصی ثبت شرکت این امکان را به افراد می‌دهد که بدون گرفتار شدن در مشکلات اداری به راحتی شرکت مورد نظر خود را تأسیس کنند.

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

فواید مشاوره تخصصی ثبت شرکت

با توجه به پیچیدگی فرآیند ثبت شرکت‌ها، مجموعه‌ای که قصد ثبت یک شرکت را به صورت قانونی دارد با داشتن تجربه کافی می‌تواند اطلاعات مناسبی را در اختیار افراد و مؤسسات قرار دهد. توضیحات کاربردی مشاوره تخصصی ثبت شرکت می‌تواند بسیاری از ابهامات را برای مؤسسات و شرکت‌های تجاری و غیرتجاری رفع کند. فواید مشاوره تخصصی به فرد این امکان را می‌دهد که مدارک خود را به صورت کامل تکمیل نماید و از زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت آگاهی پیدا کند.

اگر از یک تیم حرفه‌ای و تخصصی مانند ثبت شرکت هانا در زمینه ثبت شرکت تجاری استفاده کنید مراحل امور ثبت، تشکیل پرونده، هزینه ثبت شرکت، مدت زمان مورد نیاز و پیش نیازها به صورت دقیق برای‌تان مشخص می‌شود که حائز اهمیت است. وجود مسئله مالیات نیز به عنوان یک اصل کلیدی در تشکیل یک شرکت تجاری است که ثبت شرکت هانا می‌تواند با استفاده از وکلای قانونی خود به راحتی نواقص ایجاد شده در بحث مالیاتی را مرتفع کند.

مجموعه ثبت شرکت هانا

مجموعه ثبت شرکت هانا دارای خدمات مختلفی نظیر ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، خرید و فروش شرکت و فروش برندهای آماده است که سفارشات درخواست شده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه معقول به شما ارائه می‌دهد. مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا ثبت، شامل سه مرحله اصلی است که در مرحله اول مشاوره اولیه جهت یک تصمیم گیری صحیح به فرد متقاضی داده می‌شود. وجود افراد متخصص در این مجموعه می‌توانند در تعیین یک جهت گیری مناسب بسیار سودمند باشند. مشاوران تخصصی شایسته‌ترین راه و گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

پس از مشورت با متقاضی و انتخاب یک مسیر مناسب، عقد قرارداد انجام می‌شود تا کارشناسان این مجموعه بتوانند طبق اهداف تعیین شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، ثبت شرکت را انجام دهند. انجام خدمات، توسط مجموعه هانا ثبت با هماهنگی شما صورت گرفته و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال می‌شود. شما می‌توانید از تمامی مراحل انجام کار به صورت حرفه‌ای باخبر شوید و تغییرات مورد نظر خود را به این مجموعه اعلام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اعمال شود.

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

سخن پایانی

به دلیل این که برای شروع یک فعالیت تجاری و قانونی، نیاز به ثبت شرکت احساس می‌شود بهتر است از یک مجموعه تخصصی برای انجام این کار استفاده شود. پیچیدگی مراحل ثبت شرکت به گونه‌ای است که افراد به تنهایی نمی‌توانند تمام مراحل قانونی آن را به درستی طی کنند. وجود مشاوره تخصصی ثبت شرکت این امکان را به متقاضی می‌دهد که بتواند با خیال راحت و با مدیریت دقیق‌تر هزینه‌ها به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ثبتی، هانا ثبت به عنوان یک مجموعه معتبر دارای رزومه‌ی موفق بوده و توانسته است در سال‌های اخیر فعالیت‌های ثبتی زیادی را برای مشتریان مختلف انجام دهد. اگر می‌خواهید یک شرکت را به صورت حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کنید بهتر است به این مجموعه مراجعه کنید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

 

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

مدارک لازم برای ثبت شرکت

 

با توجه به این که در کشور ایران ثبت شرکت‌ها بر اساس ماهیت شرکت‌های مختلف و اهداف تعیین شده انجام می‌شود، افزایش اطلاعات در این زمینه می‌تواند برای صاحبان کسب و کارهای تجاری بسیار مؤثر باشد. کسانی که می‌خواهند پروسه ثبت شرکت خود را تسریع ببخشند قطعاً بهتر است قبل از هر اقدامی مدارک لازم برای ثبت شرکت را تکمیل کنند. به دلیل الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت‌ها، می‌توان بیان کرد که روال کار بسیار سریع‌تر از قبل شده و می‌توان با صرفه جویی در زمان و هزینه شرکت را به ثبت رساند.

الکترونیکی شدن روند ثبت شرکت‌ها باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های خدماتی و بازرگانی بتوانند فعالیت کاری خود را گسترش دهند و اقدام به ثبت شرکت نمایند. یکی از مباحث مهم در زمینه ثبت شرکت به صورت الکترونیکی مدارک لازم برای ثبت شرکت است که در ادامه به آن می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک شرکت تجاری ثبت کنید بهتر است با ما همراه باشید.

انواع شرکت‌های تجاری

با توجه به قوانین ثبت شرکت‌ها در ایران می‌توان گفت که شرکت‌ها به سه دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که شامل: شرکت‌های دولتی، شرکت‌های مدنی و شرکت‌های تجاری است. تمرکز ما بیشتر بر روی شرکت‌های تجاری است، چرا که این شرکت‌ها دارای اهداف مالی بوده و از افراد حقیقی و شرکا تشکیل می‌شوند. ویژگی‌های شرکت‌های تجاری باعث شده است تا بسیاری از افراد برای رسیدن به یک وضعیت مالی مناسب و سودآوری کافی به دنبال تأسیس آن باشند.

شرکت‌های تجاری دارای مشخصه‌های قابل توجه بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به مشخص بودن سود و زیان، مبادلات بازرگانی و تجاری اشاره داشت. اهمیت ثبت شرکت در ایران به گونه‌ای است که برای دربرگیری فعالیت مالی، حقوقی و بیمه‌ای دارای اهمیت است، در واقع برای این که چند فرد بتوانند اهداف تجاری خود را دنبال کنند باید یک شرکت تجاری را به ثبت برسانند.

[f]

شرایط کلیدی ثبت شرکت

برخی از قوانین کلیدی در زمینه ثبت شرکت وجود داشته که باعث می‌شود تا مراحل ثبت آن دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود باشد. از مهم‌ترین شرایط ثبت شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخص کردن ماهیت و فعالیت تجاری شرکت
  • مشخص نمودن سمت شرکا، سود و زیان و سرمایه اولیه
  • مشخص نمودن فعالیت شرکت برای هر کدام از شرکا
  • تأیید سلامت طرفین معامله و شرکا
  • وجود مشروعیت معاملات و قرارداد بین شرکا و طرفین

هر کدام از موارد بالا باعث مشروعیت بخشیدن به ثبت شرکت شده و می‌تواند برای طی کردن مراحل بعدی بسیار ضروری باشد. برای ثبت شرکت، تشریفات قانونی وجود داشته که حداقل باید از دو نفر تشکیل شده باشد. برای ثبت شرکت تهیه اساسنامه، اظهارنامه، صورت جلسه مجموع عمومی و مجوز فعالیت بسیار اهمیت دارد و افراد باید قبل از اقدام به هر کاری نسبت به تهیه کردن موارد گفته شده تلاش کنند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

ماهیت شرکت‌های تجاری موجود در ایران متفاوت است و با توجه به وضعیت شرکت‌ها می‌توان بیان کرد که مدارک لازم برای شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود دارای تفاوت‌های تعیین کننده است. در ادامه به مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت شرکت‌ها اشاره خواهیم داشت:

[f]

مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص

  • ارائه دو برگ از اساسنامه و اظهارنامه شرکت
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی صاحب شرکت و سهامداران
  • ارائه دو نسخه مختلف از صورت جلسه مجمع عمومی
  • ارائه تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت
  • ارائه اصل فیش واریزی که شامل حداقل 35% از سرمایه اولیه شرکت است

مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

  • ارائه دو نسخه از شرکت‌نامه، اساسنامه و تقاضانامه شرکت
  • تکمیل فرم تعیین اولویت نام‌های پیشنهادی و ارائه فیش واریزی
  • ارائه اصل مجوز فعالیت شرکت که باید از مراجع ذی‌ربط دریافت شود
  • تصویر برابر با اصل مدرک احراز هویت صاحب شرکت و شرکا
  • ارائه دو نسخه از صورت جلسه هیات مدیره و مجمع عمومی مؤسسین
  • ارائه اصل وکالت‌نامه در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل انجام شده باشد

هر کدام از مدارک بالا برای ثبت قانونی شرکت ضروری است و باید به صورت کامل به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه شود.

سخن پایانی

در هنگام ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت‌ها که به صورت الکترونیکی است با توجه به نوع شرکتی که قصد دارید آن را به صورت رسمی به ثبت برسانید باید مدارک مورد نیاز خود را آماده و سپس در سایت بارگذاری کنید. هر کدام از مدارک خواسته شده در سایت دارای اهمیت است و برای این که بتوانید پروسه ثبت نام را به خوبی طی کنید باید به آن توجه کنید. وجود پیچیدگی‌های مختلفی که در ثبت شرکت وجود دارد باعث می‌شود تا افراد به دنبال یک مجموعه معتبر برای ثبت شرکت خود باشند.

استفاده از یک مجموعه معتبر نظیر ثبت شرکت هانا می‌تواند برای ثبت موسسه و شرکت به صورت تخصصی بسیار کاربردی باشد. اگر بخواهید شرکت خود را در یک مسیر هموار قرار دهید و با مدیریت بهتر هزینه‌ها به ثبت برسانید می‌توانید از خدمات مختلف ثبت شرکت هانا استفاده کنید. ثبت شرکت هانا با مشخص کردن مدارک لازم برای ثبت شرکت، شما را در یک مسیر هموار قرار می‌دهد.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت

 

زمانی که یک شرکت تجاری را به صورت قانونی به ثبت می‌رسانید، طبق قوانین تعیین شده حداکثر به مدت دو ماه زمان دارید تا یک مکان اداری برای آن تعیین کنید. تعیین یک مکان مناسب برای ثبت شرکت به دلیل وجود پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی ضروری است. ممکن است پس از ثبت شرکت به هر دلیلی نیاز به ثبت تغییر آدرس احساس شود. باید توجه کنید که ثبت تغییر آدرس شرکت دارای هزینه است لذا هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت با توجه به ماهیت شرکت‌ها متفاوت است.

تغییر آدرس شرکت به معنای جا به جایی یک شرکت یا موسسه از یک مکان به مکان دیگر است. تغییر آدرس شرکت باید طبق قوانین در نظر گرفته شده انجام شود و با توجه به اساسنامه قانونی و بندهای موجود در آن، دارای تشریفات خاص است. اگر می‌خواهید در زمینه هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت بیشتر بدانید بهتر است تا انتها ما را همراهی کنید.

تغییر آدرس شرکت

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به ماهیت شرکت‌های موجود در ایران گاهی به دلایل مشخص مالک شرکت قصد دارد تا مکان فیزیکی شرکت یا موسسه را تغییر دهید. قانون این اجازه را به وی می‌دهد که بتواند در چارچوب تشریفات در نظر گرفته شده تغییر آدرس شرکت را در سیستم اعمال کند. در صورتی که در اساسنامه شرکت اختیار تغییر آدرس به عهده هیئت مدیره واگذار شده باشد این کار می‌تواند توسط هیئت مدیره بدون هیچ منع قانونی انجام شود.

زمانی که یک شرکت قصد تغییر آدرس خود را دارد و می‌خواهد یک جا به جایی بزرگ انجام دهد، تمامی شرکا باید در قالب یک جلسه، صورت‌جلسه‌ای تنظیم کرده و آن را امضاء نمایند. در شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های با مسئولیت محدود با تشکیل یک مجمع عمومی فوق‌العاده تغییر آدرس شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد. صورت جلسه نگارش شده باید به صورت رسمی به امضاء تمامی اعضاء رسیده باشد تا اعتبار قانونی داشته باشد.

[f]

مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت

با توجه به این که برای تغییر آدرس شرکت باید تشریفات به خصوصی طی شود لذا در این زمینه نیاز است که یک سری از مدارک مختلف تهیه و به اداره امور ثبت شرکت‌ها داده شود. مدارک مورد نیاز برای تغییر آدرس شرکت به شرح زیر است:

  • ارائه مدارک هویت مدیر اصلی شرکت به همراه سهامداران و شرکا
  • ارائه مدارک شرکت شامل اساسنامه، شرکت نامه، اظهارنامه، روزنامه تأسیس و روزنامه آخرین تغییرات انجام شده
  • ارائه مهر شرکت یا موسسه و سربرگ شرکت برای تنظیم صورت جلسه
  • تشکیل جلسه و تنظیم صورت جلسه که به امضاء تمام اعضاء رسیده باشد
  • تعیین مکان جدید برای انجام فعالیت شرکت (مکان جدید باید دارای کد پستی باشد)
  • ارائه سایر مدارک مورد نیاز که برای شرکت‌های مختلف متغییر است

هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت با توجه به وجود قوانین مشخص به دو دسته مختلف تقسیم بندی می‌شود که شامل هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات شرکت است. برای تغییر آدرس شرکت همان طور که در مقدمه به آن اشاره شد باید هزینه مختلفی پرداخت شود. برای تغییر آدرس شرکت تهیه کردن یک صورت‌جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده کافی است که هزینه حدودی آن برای شرکت‌های مختلف چیزی حدود 400 هزار تومان است. هزینه بیان شده به صورت قطعی نبوده و نمی‌توان برای شرکت‌های مختلف به آن استناد کرد.

با توجه به تغییرات صورت گرفته ثبت تغییرات باید در روزنامه به اطلاع عموم مردم برسد. در واقع تغییر آدرس شرکت باید در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار درج و منتشر شود که هر کدام از این موارد دارای هزینه مجزا بوده و می‌تواند حدود 300 هزار تومان هزینه به دنبال داشته باشد. با توجه به موارد گفته شده و ثبت تغییرات در سامانه مربوطه می‌توان بیان داشت که هزینه تغییرات می‌تواند برای شرکت‌های با سهامی خاص و شرکت‌های با مسئولیت محدود متفاوت باشد.

[f]

کلام پایانی

باید توجه داشته باشید که تغییر آدرس شرکت دارای هزینه است. هزینه ثبت تغییر آدرس شرکت متفاوت بوده و با توجه به ماهیت شرکت های مختلف می تواند دارای تشریفات خاص باشد. توجه داشته باشید که هر تغییر جانبی پس از ثبت کامل شرکت دارای هزینه بوده و متغییر است. تغییرات شرکت به عنوان یکی از معیارهای اصلاح موضوعات شرکت بوده و می‌تواند برای مدیران کسب و کارهای تجاری دارای اهمیت باشد.

اگر بخواهید آدرس شرکت خود را تغییر دهید و از یک مکان به مکان دیگر بروید بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر می‌خواهید تمام مراحل تغییر آدرس و پرداخت هزینه را در یک بستر امن انجام دهید می‌توانید از ثبت شرکت هانا استفاده کنید. ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته که می‌تواند ثبت تغییرات شرکت را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی انجام دهد. خدمات مختلفی از سوی این مجموعه انجام می‌شود که می‌توانید با مراجعه به وب سایت ثبت شرکت هانا از خدمات آنان بهره‌مند شوید.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

ثبت برند با هانا ثبت

 

مراحل ثبت برند چگونه است؟

ثبت برند , ثبت علامت تجاری (علائم تجاری)

ثبت برند و علامت تجاری در اداره مالکیت صنعتی ثبت می‌شود که از زیر مجموعه های سازمان ثبت اسناد و املاک می‌باشد. وظیفه این اداره ثبت علامت‌های تجارتی و اختراعات است. مطابق با قانون ثبت علائم و اختراعات مصوب سال ۱۳۱۰ و آئین نامه اجرایی این قانون، ثبت برند مبنای حمایت قانون از محصولات یک شرکت می‏باشد. زمانی که برند یا علامت تجاری به نام یک شرکت به ثبت رسیده است، می‏تواند از علامت تجاری استفاده کند

ثبت برند مزایای زیادی دارد که در ادامه به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنم. ثبت علامت تجاری تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. همچنین شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند. علائم تجاری ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند و اجازه استفاده از  آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند. باید توجه داشت که برند ثبت‌شده جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی است.

با اینکه اکثر کسب و کارها به اهمیت استقاده از علائم تجاری به منظور تمیز دادن محصولات‎شان از محصولات رقبا پی برده‌اند، همه آنها اهمیت حمایت از علائم تجاری از طریق ثبت را درک نکرده‌اند.

پس از ثبت برند طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص/شرکت حق انحصاری پیدا می‌کند، بموجب آن می‌توانید از عرضه کالاهای یکسان یا مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده‌ای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نماید. اگر علامت تجاری ثبت نشود، شرکت‌های رقیب از همان علامت یا علامتی که شباهت آن با علامت مزبور به اندازه‌ای است که موجب گمراهی خواهد شد برای همان کالا یا کالاهای مشابه استفاده خواهند کرد و در نتیجه سرمایه‌گذاری در بازاریابی یک محصول ممکن است به هدر رود.

برای ثبت برند باید مجوز داشته باشید؟

ثبت برند می‌تواند برای اشخاص حقیقی و حقوقی انجام شود که هر کدام دارای شرایط مخصوص به خود است. در واقع باید بیان کرد برای ثبت برند ارائه مجوزهای شرکت ضروری است و کپی کارت بازرگانی نیز باید وجود داشته باشد. مجوزهای لازم برای ثبت برند شامل پروانه بهره برداری، جواز تأسیس و غیره است

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

مراحل ثبت برند , ثبت علامت تجاری (علائم تجاری)

  • سه برگ اظهار نامه ثبت علامت تجارتی ( علائم تجاری ) از دایره فروش اوراق بهادار خریداری و مطابق نمونه پیوستی تکمیل شود.
  • اگر علامت مورد درخواست بصورت تصویر یا نوشته خاصی باشد ۱۰ قطعه از تصویر یا نوشته مذکور بهمراه اظهارنامه تحویل اداره مالکیت صنعتی گردد.
    • تذکر ۱:به تعداد هر طبقه اضافه یک قطعه تصویر مذکور باید اضافه گردد.
    • تذکر ۲:سه قطعه از تصاویر مذکور در محل مخصوص اظهار نامه اظهار نامه ثبت علامت تجارتی الصاق گردد.
    • تذکر ۳:اندازه نمونه ها نباید از ده سانتی متر از هر طرف تجاوز نماید .
  • مدارک ابرازی توسط مسئول اداره مورد بررسی اولیه قرار گرفته و جهت پداخت حق الثبت اظهار نامه ، متقاضی به حسابداری اداره هدایت می شود و کارشناس تعیین می گردد.
  • متقاضی به حسابداری اداره مراجعه و اظهار نامه را ارائه و فیش بانکی صدور می یابد . پرداخت وجه باید در شعبه بانک ملی مستقر در ساختمان ثبت صورت گیرد و پس از پرداخت وجه فیش به حسابداری ارائه گردد . مسئول حسابداری با ملاحظه فیش ضمن انعکاس در دفاتر مربوطه اظهار نامه را ممهور نموده و تحویل متقاضی میدهد.
  • مدارک (اظهار نامه و تصاویر)تحویل اداره شود . اظهار نامه در دفتر ثبت اظهار نامه ثبت شده و به مهر ساعتی همراه با روز و ماه و سال ممهور می گردد. برگ اول اظهار نامه ثبت علامت تجارتی تحویل متقاضی می گردد . برگ دوم اظهار نامه ضبط در سوابق شده و برگ سوم جهت بررسی در اختیار کارشناس معینه قرار می گیرد .
  • کارشناس مربوطه در ظرف ۱۵ روز به تقاضای وارده رسیدگی و در صورت عدم ملاحظه سابقه ثبت و یا مشابهت با علایم ثبت شده و تعیین طبقه کالا اقدام به تهیه پیش نویس آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی می نماید .
    • تذکر ۱:در صورتی که کارشناس در موقع رسیدگی ملاحظه نماید که علامت متقاضی قبلا ثبت شده یا مشابهت باعلایم ثبت شده دارد اخطار رد علامت را تهیه و بنظر مسئول اداره می رساند.
    • تذکر ۲:در صورت رد تقاضای ثبت علامت تجارتی از ناحیه اداره ، متقاضی می تواند ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ از این تصمیم به دادگاه های حقوقی تهران شکایت نماید .
  • مسئول اداره پیش نویس آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی را امضا و به ماشین نویسی ارجاع و پس از تحریر آگهی مذکور آن را امضا می نماید . این آگهی که یک نمونه از علامت درخواستی به آن الصاق شده ضمن ثبت در دفتر اندیکاتور توسط مسئول این امر ، تحویل متقاضی می گردد تا به روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران(به نشانی تهران پارک شهر خیابان بهشت ساختمان دادگستری جمهوری اسلامی ایران )برده شود.
    • تذکر : متقاضی قبل از مراجعه به روزنامه رسمس باید اقدام به تهیه کلیشه تصویر علامت مربوط نماید و سپس کلیشه مذکور را بهمراه آگهی تحویل روزنامه رسمی نماید .
  • پس از اینکه آگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی در روزنامه رسمی درج و منتشر گردید متقاضی ۳۰ روز(با احتساب دو روز اضافه)بعد از تاریخ انتشار با در دست داشتن یک نسخه از روزناه مذکور به اداره مالکیت صنعتی مراجعه نماید و ضمن تقدیم یک برگ تقاضای ثبت علامت(بشرح نمونه)و یک نسخه از روزنامه فوق تقاضای ثبت علامت تجارتی را بنماید .
  • مسئول اداره پس از وصول تقاضا و روزنامه رسمی دستور ضمیمه شدن به پرونده را صادر و به کارشناس مربوطه ارجاع می نماید . کارشناس معینه پرونده را بررسی و در صورت عدم وصول اعتراص نسبت به تقاضای ثبت علامت تجارتی دستور پرداخت حق الثبت علامت تجارتی راصادر و اقدام به تهیه آگهی ثبت علامت تجارتی می نماید و ضمن گواهی مراتب را به نظر مسئول اداره رسانده و مسئول اداره پس از بررسی و امضا به ماشین نویسی ارجاع میدهد.
  • متقاضی به حسابداری مراجعه و مسئول حسابداری با ملاحظه پرونده و محاسبه فیش مبلغ حق الثبت را صادر و متقاضی برای پرداخت به شعبه بانک ملی مستقر در سازمان ثبت رجوع نموده و پس ا ز پرداخت وجه به حسابداری مراجعه و یک نسخه از فیش را تحویل حسابداری می دهد. مسئول حسابداری با ملاحظه فیش انعکاس در دفاتر مربوطه اظهار نامه را ممهور نموده و تحویل متقاضی میدهد.
  • متقاضی یک برگ تصدیق ثبت علامت تجارتی را از قسمت فروش اوراق خریداری و به اداره مراجعه و مدارک پرداخت حق الثبت و برگ تصدیق را ارائه و مسئول اداره دستور ضم به پرونده و ادامه عملیات ثبتی را صادر می نماید . یک قطعه از علامت در دفتر ثبت علایم و دفتر طبقات کالا الصاق و ثبت می شود .
    مراتب در برگ تصدیق ثبت علامت در ج و ضبط پرونده شده و آگهی ثبت علامت تجارتی تحریر شده توسط مسئول اداره امضا و پس از ثبت در دفتر اندیکاتور جهت درج در روزنامه رسمی تحویل متقاضی می گردد.
  • متقاضی به روزنامه رسمی مراجعه و آگهی ثبت علامت تجارتی را جهت درج در روزنامه ارائه میدهد.
  • متقاضی با در دست داشتن یک نسخه از روزنامه رسمی منتشره مذکور به اداره مالکیت صنعتی مراجعه و روزنامه رسمی را جهت ضبط در پرونده ارائه می دهد . مسئول اداره باوصول روزنامه رسمی حاوی درج آگهی ثبت علامت تجارتی تصدیق ثبت علامت تجارتی را امضا و دستور تحویل آن را به متقاضی صادر می نماید . تصدیق ثبت پس از احراز هویت و اخذ رسید تحویل صاحب علامت می شود .
  • تصدیق ثبت علامت تجارتی از تاریخ اظهار نامه مربوط بمدت ده سال اعتبار دارد . در صورتی که صاحب علامت تمایل به استمرار سابقه ثبت داشته باشد می تواند حداکثر ظرف ۶ ماه از انقضای اعتبار تصدیق ثبت اقدام به تجدید علامت نماید . در صورتی سپری شدن مدت ۶ ماه علامت ثبت شده دیگر اعتبار قانونی نخواهد داشت .

برای برند چجوری اسم پیدا کنیم؟

انتخاب نام برند به عنوان یکی از وظایف مدیریت بازاریابی محسوب می‌شود که می‌تواند دارای اهمیت باشد. برای انتخاب نام برند بهتر است به راحتی نگارش آن توجه کنید، سعی کنید نامی را برای برند خود انتخاب کنید که منحصربه‌فرد و آینده‌نگرانه باشد. انتخاب نام برند با تلفظ صحیح و بدون وجود ریشه احساسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به یک برند مناسب دست پیدا کنید. در انتخاب نام برند توجه کردن به بخش مخفف کلمات دارای اهمیت است. بهتر است نام برند انتخابی تقلیدی از نام برند دیگران نباشد و به خودی خود معنی مجزا داشته باشد.

نبایدهای اسم برند

واژه‌های عام. برای مثال، اگر شرکت شما قصد دارد علامت تجاری «صندلی» را برای فروش صندلی ثبت کند، تقاضانامه ثبت این علامت مردود خواهد شد چون «صندلی » واژه‌های عام برای این محصول است.

واژه‌های توصیف کننده. اینها کلماتی هستند که معمولآ در تجارت به منظور توصیف محصول مورد نظر بکار می‌روند. برای مثال، ثبت کلمه شیرین برای شکلات قابل قبول نخواهد بود چون محصول را توصیف می‌کند.

علائم گمراه کننده (فریب دهنده): علائم تجاری هستند که مصرف کننده را نسبت به ماهیت، کیفیت یا مبداء جغرافیایی محصول گمراه می‌کند یا فریب می‌دهند.

علائمی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه هستند. بطور کلی کلمات یا تصاویری که موازین و هنجارهای اخلاق حسنه و مذهبی که عمومآ پذیرفته شده‌اند را نقض کنند بعنوان علامت تجاری قابل ثبت نیستند.

پرچم‌ها نشان‌های سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشان‌های کشورها و سازمان‌های بین المللی که نمونه‌ای از آنها به دفتر بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت معنوی (wipo) اعلام شده است معمولاً قابل ثبت نیستند.

طبق ماده ۳۲ قانون علامت درموارد زیر قابل ثبت نیست‌:

الف ـ نتواند کالاها یا خدمات یک مؤسسه را از کالاها و خدمات مؤسسه دیگر متمایز سازد.

ب ـ خلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد.

ج ـ مراکز تجاری یا عمومی را به ویژه درمورد مبدأ جغرافیایی کالاها یا خدمات یا خصوصیات آنها گمراه کند.

د ـ عین یا تقلید نشان نظامی‌، پرچم‌، یا سایر نشانهای مملکتی یا نام یا نام اختصاری یا حروف اول یک نام یا نشان رسمی متعلق به کشور، سازمانهای بین‌الدولی یا سازمانهایی که تحت کنوانسیونهای بین‌المللی تأسیس شده‌اند، بوده یا موارد مذکور یکی از اجزاء آن علامت باشد، مگر آن که توسط مقام صلاحیتدار کشور مربوط یا سازمان ذی‌ربط اجازه استفاده از آن صادر شود.

هـ ـ عین یا به طرز گمراه‌کننده‌ای شبیه یا ترجمه یک علامت یا نام تجاری باشد که برای همان کالاها یا خدمات مشابه متعلق به مؤسسه دیگری در ایران معروف است‌.

و ـ عین یا شبیه آن قبلاً برای خدمات غیرمشابه ثبت و معروف شده باشد مشروط بر آن که عرفاً میان استفاده از علامت و مالک علامت معروف ارتباط وجود داشته و ثبت آن به منافع مالک علامت قبلی لطمه وارد سازد.

ز ـ عین علامتی باشد که قبلاً به نام مالک دیگری ثبت شده و یا تاریخ تقاضای ثبت آن مقدم یا دارای حق تقدم برای همان کالا و خدمات و یا برای کالا و خدماتی است که به‌لحاظ ارتباط و شباهت موجب فریب و گمراهی شود.

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

نکات ثبت برند

ثبت برند با ثبت اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می‌توانند از طریق این آدرس http://ip.ssaa.ir/BSigns/Steps.aspx  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.

درخواست ثبت برند و علامت تجاری

تقاضا یا درخواست ثبت برند و علامت تجاری باید به زبان فارسی و در سه نسخه روی نمونه‌های چاپی مخصوصی که از طرف اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در اختیار متقاضیان گذارده می‌شود به عمل آید. تقاضای مزبور ممکن است شخصاً از طرف متقاضی یا از طرف وکیل او تسلیم گردد و دارای تاریخ و امضاء حاوی نکات زیر باشد:

  1. اسم و اقامتگاه و تابعیت صاحب علامت و مرکز اصلی موسسه او.
  2. اسم و اقامتگاه وکیل او در تهران در صورتی که اظهارنامه توسط وکیل داده شده باشد.
  3. رشته تجارت یا نوع صنعت یا فلاحیت
  4. تاریخ ثبت و محل و شماره ثبت علامت در کشور مبدا در صورتی که علامت خارج ایران به ثبت رسیده باشد.
  5. اقامتگاهی که صاحب علامت در تهران انتخاب می‌نماید.
  6. اسم اقامتگاه شخص یا اشخاصی که در تهران صلاحیت دریافت ابلاغ‌ها و اخطارها را دارند.
  7. شرح و نوع کالا یا محصولاتی که علامت برای تشخیص آن بکار می‌رود با تعیین طبقات درخواست شده طبق طبه‌بندی ضمیمه آیین‌نامه.
  8. شرح و توصیف علامت درخواست شده و طرز مخصوص استعمال آن اگر مورد داشته باشد.
  9. تعیین ضمایم
    تنظیم نام و نشانی درخواست کننده مقیم خارجه باید علاوه بر فارسی به حروف لاتین باشد و با همان حروف نیز ثبت و آگهی خواهد شد.

برای آگاهی از قیمت و میزان هزینه ثبت برند و علامت تجاری با مشاورین ما در هانا ثبت تماس حاصل فرمایید.

ثبت برند چقدر طول می کشد؟

ثبت برند به عنوان یکی از مراحل شناسایی برند مورد علاقه شما به اداره ثبت شرکت‌هاست که دارای مراحل مختلف بوده و برای این که بتوانید به یک وضعیت مطلوب برسید باید طبق فرم‌های خواسته شده، مراحل را به خوبی انجام دهید. پس از ارائه مدارک مورد نیاز، ظرف 3 ماه کاری نتیجه‌ی درخواست شما توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه ثبت یا رد آن مشخص می‌شود.

ثبت برند بدون جواز کسب

برای ثبت برند در اولین گام باید مدارکی را فراهم کرد. یکی از مهم ترین مدارکی که باید تهیه شود، جواز کسب می‌باشد. جواز کسب متناسب با نوع فعالیت متفاوت است. توجه نمایید که با توجه به نوع فعالیت خود ، باید نسبت به اخذ جواز کسب از سازمان مربوطه اقدام کنید.

اعتراض به ثبت برند

سیستم ثبت برند و علامت تجاری در ایران طریقه اعلامی است. رسیدگی اداره ثبت محدود است به اینکه علامت مخالف مقررات قانونی نباشد و شباهتی با علامات ثبت شده قبلی نداشته باشد. چون تشخیص شباهت بین دو علامت امری است نظری، ممکن است علامت طوری معرفی شده باشد که در بدو امر شباهت با علامت ثبت شده قبلی معلوم نگردد یا اینکه صاحب علامت قبلی راجع‌به درجه شباهت با اداره ثبت موافق نباشد. زیرا قانون ثبت علایم تصریح می‌کند که شباهت علامت با علامت دیگری که ثبت شده است به اندازه‌ای باشد که مصرف‌کنندگان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه اندازد. علاوه بر آن ممکن است شخصی هنوز تقاضای ثبت علامت خود را ننموده باشد و قبل از آنکه او اقدام کند شخص دیگری همان علامت را بخواهد به نام خود ثبت کند به این جهت ماده ۱۱۶ ثبت برند و علامت تجاری مقرر می‌دارد:
اشخاص ذیل می‌توانند نسبت به علامتی که تقاضای ثبت آن شده یا به ثبت رسیده است اعتراض کنند:

  1. کسانی که آن علامت را علامت تجاری خود می‌دانند.
  2. کسانی که آن علامت با علامت آن‌ها به اندازه‌ای شباهت دارد که مصرف‌کنندگان عادی را به اشتباه می‌اندازد.

در هریک از دو حالت فوق اگر معترض کسی باشد که علامت قبلاً به اسم او ثبت نشده است باید در حین اعتراض برای علامت خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده حق‌الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلاً تادیه نماید. در مورد کسانی که موسسه آن‌ها در خارج از ایران واقع است حق اعتراص مشروط به شرط معامله متقابل مذکورره در فقره دوم ماده ۴ می‌باشد)).
بنابراین اعتراض به ثبت برند و علامت تجاری ممکن است قبل از ثبت به عمل آید و یا بعد از ثبت آن.

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ثبت شرکت و برند هانا ثبت کلیک نمایید

لیست طبقات ثبت برند و علائم تجاری

  • طبقه ١ – مواد شیمیائی مورد استفاده در صنایع علوم عکاسی و همچنین کشاورزی باغبانی و جنگلبانی رزینهای مصنوعی پردازش نشده پلاستیکهای پردازش نشده کودهای گیاهی ترکیبات اطبائ حریق مواد آبکاری و جوشکاری فلزات مواد شیمیائی برای نگهداری مواد غذائی مواد دباغی چسبهای صنعتی .
  • طبقه ٢- رنگ روغن جلا لاک مواد ضد زنگ زدگی و جلوگیری کننده از فاسد شدن چوب مواد رنگی مواد تثبیت رنگ رزین یا صمغ های خام طبیعی فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ساختمان چاپگرها و هنرمندان.
  • طبقه ٣- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد مخصوص شستشوی لباس مواد مخصوص تمیز کردن براق کردن لکه گیری و سائیدن صابون عطریات روغن های اسانس مواد آرایشی لوسیونهای مو گرد و خمیردندان .
  • طبقه۴- روغنها و گریسهای صنعتی روان کننده ها ترکیبات گردگیری مرطوب کردن و جذب رطوبت انواع سوخت ( شامل سوخت موتور) و مواد روشنائی انواع شمع و فتیله چراغ.
  • طبقه ۵- مواد داروئی و بیطاری مواد بهداشتی برای مصارف پزشکی مواد رژیمی برای مصارف پزشکی غذای کودکان انواع گچ شکسته بندی لوازم زخم بندی مواد پرکردن دندان موم دندان سازی ضدعفونی کننده ها مواد نابود کننده حشرات موذی قارچ کش مواد دفع نباتا هرزه .
  • طبقه ۶- فلزات عادی و آلیاژهای آنها مواد ساختمانی فلزی ساختمانهای فلزی قابل حمل مواد فلزی خطوط مجراهای فلزی گاوصندوق اجناس ساخته شده از فلزات عادی که در طبقات دیگر ذکر نشده اند سنگهای معدنی فلزات .
  • طبقه ٧- انواع ماشین و ماشینهای افزار انواع موتور ( استثنائ موتور وسائط نقلیه زمینی) قفل وبست و حلقه های اتصال قطعات ماشینها و قطعات انتقال قوه ( به غیر از اتصالات و اجزائ انتقال قوه وسائط نقلیه زمینی) لوازم و ابزار کشاورزی ( به استثنای ابزارهای دستی ) ماشین جوجه کشی .
  • طبقه ٨- انواع ابزار و لوازم دستی ( که با دست کارمی کنند) سرویس کارد و قاشق و چنگال سلاح کمری تیغ.
  • طبقه ٩- اسباب و آلات علمی دریانوردی مساحی عکاسی سینمایی بصری وزن کردن اندازه گیری علامت دادن کنترل ومراقبت (نظارت) نجات و آموزش اسباب و لوازم هدایت قطع و وصل تبدیل ذخیره سازی تنظیم یا کنترل جریان برق آلات واسباب ضبط ماشینهای فروش خودکار و مکانیسم دستگاههایی که با سکه کار می کنند صندوق های ثبت مبلغ دریافتی ماشینهای حساب تجهیزات داده پردازی و رایانه ای دستگاه آتش نشانی .
  • طبقه ١٠- آلات و ابزار جراحی پزشکی دندانسازی وبیطاری اندام های مصنوعی دندان و چشم مصنوعی اقلام ارتوپدی مواد بخیه زنی .
  • طبقه ١١- دستگاههای روشنائی حرارتی مولد بخار طبخ خنک کردن تهویه تامین آب بهداشتی .
  • طبقه ١٢- وسایط نقلیه دستگاههای حمل و نقل زمینی دریائی و هوائی .
  • طبقه ١٣- اسلحه گرم مهمات و انواع پرتابه ( از قبیل موشک خمپاره و غیره) مواد منفجره مواد وسایل آتش بازی .
  • طبقه ١۴- فلزات گرانبها و آلیاژهای آنها و کالاهائی که با فلزات گرانبها ساخته شده یا با آنها روکش شده اند و درسایر طبقات ذکر نشده اند جواهرات سنگهای گرانبها اسباب و لوازم ساعت سازی و زمان سنجی .
  • طبقه ١۵- آلات موسیقی .
  • طبقه ١۶- کاغذ مقوا و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقات دیگر ذکر نشده اند مطاب چاپ نشده مواد صحافی عکس نوشت افزار چسب برای مصارف تحریری یا خانگی لوازم نقاشی قلم مو نقاشی ماشین تحریر و لوازم ملزومات دفتری ( به استثنای مبلمان) مواد آموزشی و تدریس ( به استثنائ دستگاها) مواد پلاستیکی برای بسته بندی ( که در سایرطبقات ذکر نشده اند) حروف و کلیشه چاپ.
  • طبقه ١٧- لاستیک کائوچو صمغ آزبست ( پنبه نسوز) میکا ( سنگ طلق) و کالاهای ساخته شده از این مواد که در طبقات دیگر ذکر نشده اند پلاستیک دارای شکل و قالب خاص برای استفاده در تولید سایر کالاها مواد بسته بندی در پوش گذاری انسداد و عایق بندی لوله های قابل ارتجاع غیر فلزی .
  • طبقه ١٨- چرم و چرم مصنوعی و کالاهای ساخته شده از آنها که در طبقات دیگر ذکر نشده اند پوست حیوانات چمدان کیسه و کیفهای مسافرتی چتر چترآفتابگیر و عصا شلاق یراق و زین و برگ.
  • طبقه ١٩- مواد و مصالح ساختمانی )( غیر فلزی) لوله های غیر فلزی سخت و غیر قابل انعطاف برای استفاده در ساختمان آسفالت غیرو قطران ساختمانهای متحرک غیر فلزی بناهای یادبود غیر فلزی .
  • طبقه ٢٠- مبلمان و اثاثیه آئینه قاب عکس کالاهای ساخته شده از چوب چوب پنبه نی حصیر شاخ استخوان عاج استخوان آرواره نهنگ صدف کهربا صدف مروارید کف دریا وبدل کلیه این مواد یا ساخته شده از پلاستیک ( که در سایر طبقات ذکر نشده اند) .
  • طبقه ٢١- ظروف خانگی یا لوازم آشپزخانه ( که از فلزات قیمتی ساخت یا روکش نشده اند) شانه و ابر و اسفنج انواع برس و قلم مو ( به استثنای قلم موهای نقاشی ) مواد ساخت برس لوازم نظافت و تمیزکاری سیم ظرف شویی شیشه کارشده یا نیمه کارشده ( به استثنای شیشه مورد استفاده در ساختمانها) شیشه آلات اشیائ ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات ذکر نشده اند.
  • طبقه ٢٢- طناب ریسمان تور چادر سایبان برزن ( تارپولین ) بادبان وشراع ریسه و گونی که در طبقات دیگر ذکر نشده است مواد لائی و لایه گذاری و پوشال ( به استثنائ لاستیک و پلاستیک ) مواد خام لیفی برای نساجی.
  • طبقه ٢٣- انواع نخ و رشته برای مصارف پارچه بافی و نساجی .
  • طبقه ٢۴- محصولات نساجی و پارچه ای که در طبقات دیگر ذکر نشده اند انواع روتختی و رومیزی .
  • طبقه ٢۵- انواع لباس و پوشاک پاپش و پوشش سر.
  • طبقه ٢۶- انواع توری و قلاب دوزی روبان بند (نوار) حاشیه وقیطان دگمه قزن قفلی سنجاق و سوزن ته گرد گلهای مصنوعی .
  • طبقه ٢٧- انواع فرش قالیچه حصیر وزیرانداز لینویوم و سایر کف پوشها آویزهای دیواری ( غیر پارچه ای ).
  • طبقه ٢٨- انواع بازی و اسباب بازی لوازم ورزشی و ژیمناستیک که در طبقات دیگر ذکر نشده اند تزئینات درخت کریسمس.
  • طبقه ٢٩- گوشت گوشت ماهی گوشت طیور وشکار عصاره گوشت سبزیجات ومیوه جات به صورت کنسرو خشک شده و پخته شده انواع ژله مربا و کمپوت تخم مرغ شبر و محصولات لبنی روغنها و چربیهای خوارکی .
  • طبقه ٣٠ – قهوه چای کاکائو شکر برنج نشاسته نشاسته کاساریا مانیوک ( تاپیوکا) نشاسته نخل خرما ( ساگو) بدل قهوه آرد و فراورده های تهیه شده از غلات نان نان شیرینی شرینی جات شیرینی یخی عسل ملاس یا شیره قند مایه خمیر گرد مخصوص شیرینی پزی یا پخت نان نمک خردل سرکه انواع سس ( چاشنی ) ادویه جات یخ .
  • طبقه ٣١- محصولات کشاورزی باغداری و جنگلبانی و دانه هایی که در طبقات دیگر ذکر نشده اند حیوانات زنده میوه و سبزیجات تازه بذر گیاهان و کلهای طبیعی غذای حیوانات مالت ( جو سبز خشک شده ) .
  • طبقه ٣٢- مائ الشعیر آبهای معدنی و گازدار و سایر نوشیدنیهای غیر الکلی آب میوه و شربتهای میوه ای شربت و ترکیبات مخصوص ساخت نوشابه.
  • طبقه ٣٣- …………………….
  • طبقه ٣۴- تنباکو لوازم تدخین کبریت .
  • طبقه ٣۵- تبلیغات مدیریت تجاری امور اداری تجارت کارهای دفتری و اداری .
  • طبقه ٣۶- بیمه امور مالی امور پولی امر مربوط به معاملات املاک و مستغلات .
  • طبقه ٣٧- ساختمانسازی تعمیرو بازسازی خدمات نصب.
  • طبقه ٣٨- مخابرات از راه دور.
  • طبقه ٣٩- حمل و نقل بسته بندی و نگهداری کالاها تهیه مقدمات و ترتیب دادن مسافرتها .
  • طبقه ۴٠- بهسازی و عمل آوری مواد.
  • طبقه ۴١- آموزش و پرورش دوره های کارآموزی و تعلیمی تفریح و سرگرمی فعالیت های ورزشی و فرهنگی .
  • طبقه ۴٢- خدمات عملی و فن آوری و تحقیق و پژوهش و طراحی در این زمینه خدمات تجزیه و تحیل و تحقیقات صنعتی طراحی و توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه ای خدمات حقوقی .
  • طبقه ۴٣- خدمات عرضه اغذیه و نوشابه تامین مسکن و محل اقامت موقت.
  • طبقه ۴۴- خدمات پزشکی خدمات بیطاری مراقبت های بهداشتی و زیبائی برای انسانها یا حیوانات خدمات کشاورزی باغداری و جنگلداری .
  • طبقه ۴۵- خدمات شخصی یا اجتماعی که توسط دیگران برای رفع نیازهای افراد ارائه می شوند خدمات امنیتی برای محافظت از افراد اموال و دارائیها

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

 

 

 

 

ثبت برند با هانا ثبت

 

ثبت برند با هانا ثبت

 

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

جعل و استفاده‌ غیر مجاز علامت تجاری

 

زمانی که یک علامت تجاری طبق چارچوب معین، به ثبت رسیده باشد به صورت انحصاری در اختیار صاحب علامت قرار دارد. سایر اشخاص نمی‌توانند از علامت تجاری ثبت شده برای فعالیت تجاری خود استفاده کنند و اگر شخصی نشان تجاری را جعل کند یا به نحوی باعث تضییع حقوق دیگران شود به عنوان مجرم شناخته شده و مطابق قانون با وی برخورد می‌شود. وجود نشان تجاری برای یک شرکت می‌تواند دارای مزایای زیادی باشد.

نشان تجاری به شرکت این امکان را می‌دهد که بتوانند با خیال راحت محصولات و خدمات خود را گسترش داده و کیفیت آن را افزایش دهند. مشتریان نیز می‌توانند با دیدن نشان تجاری مورد نظر به راحتی محصول را خریداری کنند. اگر بخواهید در مورد جعل و استفاده‌ی غیر مجاز علامت تجاری اطلاعات خود را افزایش دهید بهتر است ما را همراهی کنید.

جعل و استفاده‌ غیر مجاز علامت تجاری

مطابق قانون ماده 529 مجازات اسلامی تعزیرات: هر شخص، علامت یکی از شرکت‌های دولتی و غیر دولتی را جعل نماید یا اقدام به این کار داشته باشد علاوه بر جبران خسارت وارده، به حبس محکوم خواهد شد. طبق قوانین در نظر گرفته شده حبس برای جعل نشان تجاری سه ماه تا 2 سال خواهد بود. همچنین قانون 530 مجازت اسلامی تعزیرات بیان می‌دارد که هر گاه شخص مهر یا علامت تجاری یک شرکت دولتی و غیر دولتی را به هر طریقی به دست آورد و یا باعث استفاده آن به وسیله سایرین شود در صورت ایجاد خسارت به علامت وارد شده، باید خسارت وارده را جبران نماید که علاوه بر آن به حبس نیز محکوم خواهد شد.

هر گونه استفاده از نام تجاری شخص ثالث که باعث فریب عمومی شود جرم شناخته شده و مطابق ماده 47 قانون ثبت علائم و اختراعات علاوه بر جزای نقدی به حبس تعزیری نیز محکوم خواهد شد. تمام موارد گفته شده در مورد نشان تجاری می‌تواند برای شخص حقیقی و حقوقی قابل پیگرد باشد. موضوع جرائم در نظر گرفته شده نشان می‌دهد که قانون به صراحت از مالک نشان تجاری حمایت می‌نماید که همین امر برای دریافت نشان تجاری یک مزیت کلیدی محسوب می‌شود.

[f]

بررسی وضعیت قانونی جعل نشان تجاری

زمانی که جعل نشان تجاری توسط شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی تأیید شود بازپرس می‌تواند جرائم صورت گرفته را به شکل قانونی پیگیری کند. در صورتی که دادستان صدور قرار منع تعقیب را اعلام کند باید تکلیف اموال کشف شده تعیین شود. دادگاه قادر است تکلیف اموال و اشیاء ضبط شده را نزد خود نگه دارد لذا بازپرس در این حین مکلف است که با تقاضای ذی‌نفع دستور رد اموال کشف شده زیر را صادر نماید:

  • وجود بخشی از اشیاء و مال ضبط شده که برای روند دادرسی حائز اهمیت نیست
  • اموالی که به صورت بلامعارض باشد
  • در بین اشیاء و اموال مواردی قابل ضبطی وجود نداشته باشد

فارغ از موارد بالا، اگر اموال و اشیاء ضبط شده در حین ارتکاب استعمال و یا برای استعمال اختصاص داده شده باشد و به عنوان وسیله جرم محسوب شود باید در مورد آن‌ها حکم مناسب صادر شود. طبق قانون مشخص، هیچ گونه محرومیت اجتماعی یا مسدود کردن موسسه برای اشخاص حقوقی مختلف در نظر گرفته نشده است.

گواهی تایید ثبت علامت تجاری

زمانی که یک علامت تجاری به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد، گواهی تأیید ثبت علامت تجاری در چارچوب مشخص شده به صاحب نشان تجاری داده می‌شود که در آن به یک سری از نکات کلیدی تاکید شده است. نکات ذکر شده در گواهی تایید ثبت علامت تجاری باعث می‌شود تا از میزان اعتبار آن مطلع شد. برخی از مهم‌ترین اطلاعاتی که در گواهی ثبت نشان تجاری وجود دارد به شرح زیر است:

  1. تاریخ دریافت اظهارنامه و شماره ثبت آن که به صورت دقیق در دفتر ثبت مشخص شده است
  2. تاریخ ثبت علامت تجاری و شماره ثبت شده آن
  3. مشخصات مالک علامت و اقامتگاه وی به صورت دقیق
  4. نوع مال‌التجاره و طبقه قرار گرفته شده علامت تجاری
  5. در صورت ثبت علامت در خارج از کشور، ثبت تاریخ و شماره‌ی آن
  6. ارائه تاریخ صدور تصدیق نشان تجاری
  7. مدت اعتبار علامت ثبت شده
  8. امضاء رئیس شعبه ثبت علائم تجاری و مدیر کل اسناد و مدارک کشور

[f]

سخن پایانی

همان طور که در مقدمه و بخش اصلی مقاله به آن اشاره شد، زمانی که یک نشان تجاری به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده باشد، مورد حمایت قانون قرار داشته و سایر اشخاص نمی‌توانند از نشان تجاری ثبت شده در جهت فعالیت تجاری خود استفاده کنند. علامت تجاری ثبت شده به صورت انحصاری در اختیار مالک آن بوده و در صورت جعل نشان تجاری، شخص مجرم شناخته شده و می‌تواند تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد. وجود نشان تجاری با توجه به اهمیت آن برای شرکت و مشتریان می‌تواند دارای مزایای زیادی برای عملکرد مالی شرکت نیز باشد.

اگر بخواهید به صورت قانونی مراحل ثبت نشان تجاری خود را در یک بستر امن انجام دهید و در صورت وجود هر گونه مشکل مراحل آن را به خوبی پیگیری کنید استفاده از یک مجموعه معتبر به شما پیشنهاد می‌شود. با توجه به این که ثبت شرکت و ثبت برند به عنوان یک امر تخصصی محسوب شده بهتر است با مشورت ثبت شرکت هانا، مراحل را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری کنید. وجود حمایت قانون از نشان تجاری این اطمینان را در افراد ایجاد می‌نماید که بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت و پیگیری علامت تجاری خود اقدام کنند.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

 

جعل و استفاده‌ غیر مجاز علامت تجاری

جعل و استفاده‌ غیر مجاز علامت تجاری

 

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

 

طبق قوانین تعیین شده برای این که یک شرکت بتواند به رسمیت شناخته شود باید ابتدا شرکت از طریق سامانه رسمی به ثبت رسیده باشد. در واقع شرکت اگر ثبت رسمی نشود دارای اعتبار نبوده و این کار برخلاف قوانین است. ثبت شرکت و پس از آن ثبت برند می‌تواند دارای آثار مهمی از لحاظ قانونی و استفاده از خدمات مختلف برای صاحب شرکت باشد. افرادی که اقدام به ثبت شرکت می‌کنند می‌توانند به فعالیت تجاری خود اعتبار خاصی ببخشند.

ثبت شرکت و ثبت برند به عنوان دو مقوله بسیار مهم برای صاحبان کسب و کارها است که امروز با توجه به قوانین تعیین شده باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. در واقع پس از ثبت شرکت، افراد باید بتوانند برای فعالیت‌های تجاری خود برند مورد علاقه خود را به ثبت برسانند. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد اهمیت ثبت شرکت و ثبت برند مطالب مهمی را قرار دهیم.

 

ثبت شرکت و ثبت برند با هانا ثبت

ثبت شرکت علاوه بر به رسمیت شناختن فعالیت شرکت باعث می‌شود تا از دید معامله کنندگان نیز دارای اعتبار خاص باشد. در واقع اگر شرکت به صورت قانونی به ثبت نرسیده باشد نمی‌توان برای آن شخصیت‌های حقوقی در نظر گرفت که این امر از دید افراد معامله گر به عنوان یک نقطه ضعف کلیدی محسوب می‌شود. ثبت شرکت از لحاظ رسیدگی به آن نیز دارای اهمیت است و اگر شرکت به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد می‌توان مراحل رسیدگی به آن را در بهترین حالت انجام داد.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

ثبت شرکت به صورت رسمی این امکان را به افراد و شرکاء می‌دهد که بتوانند در چارچوب یک بستر قانونی فعالیت خود را ادامه دهند و برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی شرکاء وجود ثبت شرکت باعث پیگیری‌های قانونی می‌شود. ثبت شرکت باعث می‌شود تا افراد بتوانند از وام‌های نهادهای دولتی به نحو احسن استفاده کنند و خدمات دولتی تنها به شرکت‌هایی که به صورت رسمی و قانونی فعالیت می‌کنند داده می‌شود. مراحل ثبت شرکت متنوع بوده و می‌تواند گستردگی زیادی داشته باشد:

· برای ثبت شرکت بهتر است طبق آیین نامه مصوب شهریور ماه 1340 وزارت دادگستری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ثبت شرکت از طریق سامانه در نظر گرفته شده قابل انجام است. با مراجعه به وب سایت اداره امور مالکیت معنوی می‌توان با توجه به درخواست داده شده، فرم‌های مشخص را تکمیل نمود و مراحل ثبت شرکت را بعد از پرداخت هزینه به سرانجام رساند.

مراحل ثبت شرکت به دلیل گستردگی که دارد می‌تواند کمی پیچیده باشد و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف به دلیل عدم داشتن زمان کافی و تخصصی مناسب، مراحل ثبت شرکت و ثبت برند را به موسسه‌های مختلف واگذار می‌کنند. پس از ثبت شرکت اگر بتوانید در اسرع وقت به دنبال ثبت برند تجاری خود باشید قطعاً در بلندمدت می‌تواند به سودهای مناسب دست پیدا کنید. ثبت برند نیز دارای مراحل مختلف است.

 

ثبت برند

وجود علامت تجاری برای هر کسب و کاری دارای اهمیت است چرا که نشان تجاری به عنوان یک علامت مخصوص برای محصولات و خدمات یک شرکت است. برند می‌تواند شامل نام فارسی و یا لاتین باشد که مراحل ثبت هر کدام کمی با هم متفاوت است. برند تجاری باعث می‌شود تا محصولات و خدمات یک شرکت دارای تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به محصولات سایر شرکت‌ها باشد که این امر برای مشتریان دارای اهمیت است.

ثبت برند تجاری برای شرکت نیز تعهداتی ایجاد می‌کند که بتواند کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و در سال‌های آینده خدمات بیشتر و متنوع‌تری را برای مشتریان در نظر بگیرید. مراحل ثبت برند نیز به مانند ثبت شرکت دارای گستردگی مختلف است و اگر صاحبان کسب و کارها آشنایی کاملی با مراحل ثبت آن نداشته باشند قطعاً در مراحل انجام آن دچار مشکل می‌شوند. باید توجه داشته باشید که برند تجاری ثبت شده به مدت ده سال دارای اعتبار بوده و بعد از آن باید مجدد نسبت به تمدید اعتبار آن درخواست خود را اعلام کنید.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

اگر برای ثبت شرکت و برند به دنبال یک موسسه معتبر هستید و می‌خواهید با خیال راحت مراحل ثبت را به سرانجام برسانید می‌توانید از ثبت شرکت هانا استفاده کنید.

 

ثبت شرکت هانا

ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه ثبت شرکت و برند محسوب می‌شود که خدمات مختلفی مانند ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند و نشان تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را ارائه می‌دهد که می‌توانید از خدمات این شرکت نهایت استفاده را داشته باشید. شرکت هانا این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ثبت شرکت و برند خود را به سر انجام برسانید.

مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا شامل سه مرحله اصلی بوده که از جمله آن می‌توان به مشاوره اولیه، عقد قرارداد و انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره کرد. در واقع وجود مشاوره اولیه که توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود شما را در یک وضعیت مناسب قرار می‌دهد تا بتوانید تصمیم گیری مناسبی داشته باشید، سپس می‌توانید با عقد قرارداد با شرکت هانا با خیال راحت مراحل انجام کار را مشاهده کنید. پس از عقد قرارداد انجام خدمات توسط تیم هانا با هماهنگی شما آغاز خواهد شد و گزارش لحظه به لحظه کار را می‌توانید مشاهده کنید.

 

کلام آخر

در واقع استفاده از خدمات ثبت شرکت و ثبت برند توسط موسسه‌های مختلف انجام می‌شود اما وجود یک موسسه که بتواند با اطمینان خاطر خیال شما را از بابت انجام خدمات به شکل صحیح در قالب تعهدات صورت گرفته انجام دهد دارای اهمیت است. ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه ثبت شرکت و برند می‌تواند خیال شما را از بابت انجام خدمات گوناگون راحت کند. یکی از مزایای کلیدی و قابل ذکر این شرکت وجود مشاوره رایگان است.

در واقع اگر شما بخواهید ثبت شرکت و برند خود را انجام دهید و در مراحل انجام آن دچار تردید هستید می‌توانید با ثبت شرکت هانا تماس بگیرید و از وجود مشاوران تخصصی استفاده کنید. قطعاً پس از مشاوره با خیال آسوده‌تر می‌توانید صفر تا صد مراحل انجام ثبت شرکت و برند خود را به این مجموعه معتبر واگذار کنید.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

  • هانا ثبت