هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیتزا در هر نوع و مزه‌ای، یکی از پرطرفدارترین غذاهای دنیا است. غذایی که توسط ایتالیایی‌ها جهانی شد. این روزها با شیوع کرونا، رستوران‌ها و فست‌فودها تعطیل شدند. در حال حاضر افراد به خاطر سلامتی‌شان ترجیح می‌دهند از خانه بیرون نروند و غذاهایی که دوست دارند را در خانه تهیه کنند. بنابراین بهتر است خودمان دست به کار شده و پیتزا خانگی درست کنیم. غذایی که مورد پسند همه نوع سبک و سلیقه‌ها است. باید بدانید برای سالم‌تر شدن و همچنین مقرون به صرفه بودن این غذا بهتر است، خمیر پیتزا را خودمان آماده کنیم. پیتزا انواع مختلفی دارد اعم از؛ پیتزا مخلوط، پیتزا مخصوص، پیتزا پپرونی، استیک، پیتزا گوشت و قارچ، پیتزا مرغ و… . در ادامه با تاریخچه پیتزا و طرز تهیه آن آشنا می‌شوید.

منبع: https://acas.media/10402/پیتزا-در-خانه-یک-مرور-دوباره/

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

حتما نام رشته پلو را شنیده‌اید. مرسوم بود که در گذشته نزدیک شب عید، شب یلدا و مناسبت‌های خاص ایرانیان این غذای خوشمزه را تهیه و میل کنند. رشته پلویی با رشته آشی تفاوت دارد. این رشته از ترکیب آرد گندم، آب و نمک تهیه شده است. بسیاری از مردم رشته پلو را با گوشت قلقلی و کشمش،‌ مرغ و حتی خورش‌های اصیل ایرانی میل می‌کنند. هرچند اگر به صورت اصیل این غذای سنتی طبخ شود، به تنهایی خوشمزه خواهد بود و نیازی به ترکیبات دیگر نخواهد داشت. در این مقاله طرز تهیه رشته پلو اصیل ایرانی را آموزش خواهیم داد.

منبع: https://acas.media/8756/فوت-و-فن-رشته-پلو-غذای-با-طعم-ایرانی/

  • هانا ثبت