هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات جالب در مورد سریال مانی هیست

 

Money Heist داستان گروهی از سارقان را روایت می کند که در آستانه شکست نقشه خود، یکی از بزرگ ترین سرقت های تاریخ را با موفقیت انجام می دهند. محبوبیت این سریال در سراسر جهان به حدی رسیده که به نماد اعتراضات و شورش ها در بسیاری از نقاط جهان، از فرانسه تا عراق، تبدیل شده است. تاکنون دو فصل از این سریال در قالب ۴ بخش مجزا تولید شده و بخش پنجم این سریال نیز ساخته خواهد شد. همچنین خبرهایی در مورد ساختن اسپین آف یا اسپین آف هایی در مورد سریال Money Heist به گوش می رسد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نکات جالب و باورنکردنی در مورد سریال Money Heist آشنا کنیم که تماشای این سریال را برایتان جذاب تر خواهند ساخت.

 

منبع: https://filmnet.ir/contents/scWl8J/خانه%20کاغذی

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

مهمانانی که رو به روی صندلی حامد آهنگی می‌نشینند نیز باید میزان جنبه خودشان را اعلام کنند. موضوع جالب اینجاست که اتاق فکر شب آهنگی بر اساس میزان جنبه مهمان، یک سری سوال طراحی کرده که به دست مجری می‌رساند. وجود این اتاق فکر در پشت برنامه و در آوردن یک سری سوال با توجه به کارنامه، میزان جنبه و خلق و خوی مهمان از نکات طلایی است که در شب آهنگی وجود دارد. شاید این موضوع در وهله اول ضعف به نظر بیاید و خوانش سوالات از روی کاغذ توسط مجری چندان جالب نباشد اما باور کنید بسیار بهتر از پرت و پلا گفتن میزبان است؛ ضمن اینکه حامد آهنگی حتی المقدور سعی می‌کند خودش را مانند مجریان اخبار وابسته به کاغذهای روبرو نکند.

 

 

برای دانلود شب آهنگی قسمت آخر اینجا کلیک کنید.

  • هانا ثبت
  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت‌های کامل شب آهنگی

 

انجام بازی با مهمانان (از خود مهمان اصلی تا تماشاچیان) و سر و کله زدن با آنها در برنامه به بهترین نحو انجام می‌شود و کمتر پیش می‌آید که تماشاگر ریموت تلویزیون را به دست بگیرد و حرف‌ها را «رد کند». خوشبختانه خبری از گروه موسیقی فلان و بهمان به آن صورت نیست و آهنگی و تیمش تصمیم گرفته‌اند تمرکز خود را روی نکات دیگری بگذارند.

نمی‌دانم این سیاست برنامه شب آهنگی است و یا چالشی است که دامن‌گیر سازندگان برنامه شده اما تا به امروز مهمانان برنامه شب آهنگی نسبت به تاک‌شوهای دیگری که از VODها پخش می‌شوند، افراد کمتر مشهوری هستند. این مساله یا به عدم پذیرش دعوت مهمانان سرشناس‌تر برمی‌گردد (نام شهاب حسینی در یک برنامه کافیست که هرکسی را بتواند دعوت کند، حتی اگر اجرای ضعیفی داشته باشد) یا شاید هم به بودجه برنامه. ممکن است هیچ یک از این موارد هم در کنار نباشد و شب آهنگی مخصوصا این سیاست را پیش گرفته باشد تا در این بخش هم خودش را با سایر برنامه‌ها متمایز جلوه دهد.

  • هانا ثبت