هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت شرکت 

ممکن است تا به حال و از زمانی که شرکت خود را راه اندازی کرده اید، فرصت به ثبت رساندن شرکت‌تان دست نداده باشد، اما به طور حتم دیر یا زود باید این کار را انجام دهید. دلیل آن هم این است که به ثبت رساندن شرکت می تواند مزیت‌های بسیار خوبی برای آینده شرکت داشته باشد. ما قبلاً این موضوع را در مقاله ای جداگانه بررسی کرده بودیم و حالا قصد داریم موضوع ثبت شرکت را به سمت و سوی دیگری ببریم؛ در واقع می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توان شرکتی را به ثبت رساند. هانا ثبت در ادامه‌ی این مقاله با گفتاری ساده در خصوص شرایط ثبت شرکت توضیحاتی را ارائه می دهد.

چگونه باید شرکت را به ثبت رساند و شرایط آن به چه صورت است

مانند همه کارهای اداری، ثبت شرکت نیز شامل انجام یک‌سری کارهای اداری خواهد بود. با این تفاوت که مدیران شرکت‌ها می توانند روال کار را به شرکت‌هایی بسپارند تا روال انجام کار با سرعت بیشتری انجام شود. لذا توصیه می‌کنیم که اگر در این زمینه سوالاتی دارید و یا می‌خواهید انجام تمامی کارهای ثبت شرکت را واگذار کنید، حتماً با تیم پشتیبانی هانا ثبت تماس گرفته تا ریز شرایط ثبت شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

[f]

·موضوع فعالیت شرکت

موضوع فعالیت شرکت برای آغاز ثبت شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع بعضی از موضوعات هستند که قبل از به ثبت رساندن نیاز به کسب مجوز دارند. حال باید بررسی کنید که موضوع فعالیت شرکت‌تان در کدام دسته قرار می‌گیرد. برای اینکه از چگونگی وضعیت موضوع فعالیت شرکت خود اطلاع پیدا کنید می‌توانید با تیم هانا ثبت تماس بگیرید تا همکاران با تجربه ما شما را راهنمایی کنند.

·نام شرکت

شرکت باید از نام خوبی برخوردار باشد. با توجه به اینکه نام شرکت دقیقاً باید نوع فعالیت‌های شرکت را در خود داشته باشد پس هر نامی را نمی‌توانید استفاده کنید. از ویژگی‌هایی که نام شرکت باید داشته باشد این است که تکراری نباشد و به گونه‌ای انتخاب شود که حس اعتماد را به افراد مختلف انتقال دهد.

·انتخاب شرکا

دقت کنید که برای ثبت شرکت نمی‌توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. شما بعنوان مدیرعامل یا رئیس شرکت، باید با نفر دومی شریک باشید تا قانون به شما اجازه ثبت شرکت را بدهد. لازم به ذکر است که برای به ثبت رساندن شرکت های سهامی عام حداقل به 5 نفر و برای سهامی خاص حداقل 3به  نفر نیاز خواهد بود.

·مشخص بودن سرمایه

برای ثبت شرکت ملزم به مشخص کردن یک حداقل سرمایه هستید. در واقع اگر قصد دارید شرکت سهامی عام را به ثبت برسانید به حداقل 500 هزار تومان و برای سهام عام به حداقل 100 هزار تومان نیاز دارید. همانطور که مشاهده می‎کنید با سرمایه پایین هم می‌توان شرایط ثبت شرکت را ایجاد کرد اما طبیعتاً با داشتن سرمایه های بیشتر، احتمال دریافت تسهیلات را خواهید داشت. ناگفته نماند بعد از آنکه سرمایه را مشخص کردید باید سهم هر شریک‌تان را نیز تعیین کنید.

[f]

·اساسنامه

آخرین شرط برای کامل کردن شرایط ثبت شرکت تنظیم درست اساسنامه شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با همکاران ما در هانا ثبت در ارتباط باشید.

دقت کنید که بعد از بررسی موارد بالا باید یک‌سری مدارک را نیز به جهت آغاز کار ثبت شرکت تهیه کنید. این مدارک در موارد زیر خلاصه می شود:

- تهیه اظهارنامه شرکت

- تهیه اساسنامه شرکت در دو جلد

- تهیه صورتجلسه در دو نسخه

- کپی برابر اصل شناسنامه همه افراد شرکت

- کپی برابر اصل کارت ملی همه افراد شرکت

- تهیه اصل سند شرکت

- تهیه تقویم نامه دادگستری

- سند پرداخت بانکی

- تهیه گواهی عدم سوءپیشینه همه افراد شرکت

- تهیه مجوز فعالیت رسمی شرکت

لازم به ذکر است که اگر در هر یک از موارد بالا سوالاتی دارید، می توانید با تیم تخصصی هانا ثبت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ثبت شرکت به صورت کلی چگونه است

پر واضح است که اگر تصمیم قطعی خود را برای ثبت شرکت گرفته اید، باید در اولین فرصت خود را به مراکز ثبت شرکت برسانید. توصیه ما استفاده از شرکت ثبت هانا است، چرا که تجربه در این کار حرف اول و آخر را می زند. همچنین به صورت کلی موارد زیر را میز رعایت کنید:

- ارتباط با شرکت‌های ثبت شرکت مانند شرکت هانا ثبت (ضرورت مشاوره با کارشناس مربوطه)

- استعلام هزینه ثبت و ملاقات حضوری

- منعقد کردن قرارداد و سپس تحویل دادن مدارک لازم

- مشخص کردن نام شرکت جهت ثبت موقتی شرکت

- تأییدیه گرفتن نهایی و ثبت شرکت

 

سخن آخر

با توجه به اینکه هزینه‌های کارهای اداری روز به روز در حال افزایش است، توصیه می‌کنیم یک روز را هم به تأخیر نیندازید و برای ثبت شرکت با هانا ثبت در ارتباط باشید. به طور حتم در کمترین زمان ممکن ثبت شرکت‌تان به طور کامل انجام خواهد شد.

برای مشورت و مشاوره رایگان از کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا بهترین شرکت ثبت برند در تهران صحبت کنید.

 

شرایط ثبت شرکت چگونه است؟

 

شرایط ثبت شرکت چگونه است؟

 

شرایط ثبت شرکت چگونه است؟

 

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • هانا ثبت

شرایط ثبت شرکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی