هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

احتمالاً برای همه ما در طول زندگی پیش آمده که یکی از مدارکمان را گم کنیم و تا پیدا شدن آن نگرانی های زیادی به سراغمان آمده است. اگر این مدرک یکی از مدارک مهم حقوقی باشد که چه بدتر. یکی از دغدغه های اصلی صاحبان شرکت ها و شرکاء این است که اگر روزی بنا به هر دلیلی مدارک مربوط به ثبت شرکت را گم کنند یا این مدارک از بین برود، چطور می توانند درخواست المثنی مدارک شرکت را بدهند. در این مطلب به شما خواهیم گفت که به چه صورت می توان برای دریافت المثنی مدارک شرکت اقدام کنید.

چگونه می توان درخواست المثنی مدارک شرکت را داد؟

برای دریافت المثنی شرکت باید از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام کنید. فرم درخواست مدارک المثنی مدارک شرکت که گم یا ربوده شده است، باید به امضای تمامی اعضای هیات مدیره برسد. بعد از امضای این افراد، باید تمامی مدارک هویتی آنان توسط وکیل دادگستری یا یکی از افرادی که صاحب سمت در شرکت هستند، به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و نامه ای خطاب به اداره ثبت شرکت ها دریافت نماید. سپس به اداره ثبت شرکت ها رفته و مدارک و نامه را تحویل دهد. پس از اینکه مدارک به اداره مربوطه تحویل داده شد، استعلام های مرتبط با صدور المثنی مدارک شرکت صورت می پذیرد. در نهایت مدارک تحویل متقاضی دریافت مدارک المثنی مدارک شرکت می شود.

امکان دریافت المثنی مدارک شرکت برای کدام یک از مدارک ثبتی وجود دارد؟

المثنی مدارک شرکت

مدارک شرکتی که شما در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسانده اید، مدارک بسیار مهمی هستند که ممکن است به هر دلیلی آنها را گم کنید یا از بین برود یا ربوده شود. بنابراین برای ادامه فعالیتهای خود باید تمامی مدارک ثبتی شرکت را در دسترس داشته باشید. اولین کار در این زمینه درخواست المثنی مدارک شرکت است که برای برخی از این مدارک می توان اقدام کرد. دریافت المثنی مدارک شرکت براساس نوع شرکت امکانپذیر است که در این مطلب، به طور خلاصه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • شرکت با مسئولیت محدود: اساس نامه، شرکت نامه و تقاضا نامه، صورت جلسه تاسیس کنندگان از جمله مدارک مربوط به شرکت هایی که با مسئولیت محدود هستند.
  • شرکت های سهامی خاص: مدارک مربوط به شرکت سهامی خاص شامل اساس نامه مقرر در 64 ماده و دارای 11 تبصره در قانون اساسی و صورت جلسه تاسیس کنندگان است.
  • شرکت تعاونی : مدارک موردنیاز برای شرکت های تعاونی شامل اساسنامه در 52 ماده معقد شده، صورت جلسه تاسیس کنندگان و اعضای هیات مدیره، شرکت نامه و تقاضانامه است.
  • شرکت غیر تجاری: صدور المثنی مدارک شرکت غیر تجاری مشتمل بر اساس نامه در 27 ماده، اظهارنامه و صورت جلسه تاسیس کنندگان می باشد.
  • ۹۹/۱۰/۲۵
  • هانا ثبت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی