هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هانا ثبت

ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکت ، روزنامه رسمی و کلیه امور حقوقی با هانا ثبت

هر آنچه که برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت علامت تجاری یا علائم تجاری پلمب دفاتر اخذ کارت بازرگانی خرید و فروش برنده آماده ویا مراحل ثبت شرکت و هزینه ثبت برند ویا تغییرات ثبت شرکت نیاز دارید می توانید در این بلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

قیمت رول آپ نمایشگاهی چقدر است

 

استند رول آپ نمایشگاهی بهترین راه برای اعلام قیمت یا معرفی محصول جدید و همچنین افزایش میزان آشنایی مخاطبان با یک نام تجاری است. به علاوه، این سازه در نمایشگاه‌هایی که در مدت زمان طولانی ادامه دارند، می­‌تواند به راحتی کار کند. این سازه در جاهای مختلف به خصوص در اماکن پرتردد همچون فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، دفاتر، آموزشگاه‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها و ... قابل استفاده است. بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی نیز به منظور تبریک، تسلیت، یادبود، برگزاری جشن­‌ یا مراسمات خاص از رول آپ­‌ها‎ی ایستاده استفاده می‎‎کنند. ضمناً می‌توانید از استند رول آپ برقی هم استفاده کنید.

 

انواع سایز استند رول آپ؟

استند رول آپ دارای اندازه­‌های مختلف بوده و باعث می­‌شود شما بیشترین فضا را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اختیار داشته باشید.

کیفیت چاپ رول آپ

چاپ رول آپ معمولاً بر روی سولیت و به کمک دستگاه چاپ اکوسالونت انجام می‌شود. سولیت یک نوع متریال بدون بافت ظاهری از جنس pvc‌ است. نبودن بافت باعث می‌شود که رزولوشن چاپ روی سولیت، تقریباً مانند کیفیت عکس باشد. ویژگی خوب سولیت پشت‌سفید که یکی از انواع سولیت هست این است که می‌توانید در هر دو طرف آن طرح متفاوتی چاپ کنید. معمولا برای رول آپ ها از سولیت پشت طوسی برای چاپ استفاده می‌شود. مقاومت بیشتر در مقابل پارگی، جذب نور بالا، ثبات و پایداری رنگ، سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی و قابلیت شستشو از مزایای سولیت نسبت به بنر است.

 

نحوه نصب رول آپ چگونه است؟

برای نصب رول آپ کافیست چسب بنری که در داخل محفظه رول آپ قرار دارد را باز کنید و سولیت یا بنر چاپ شده را از طرف عرض پایین به روی آن بچسبانید. عرض دیگر سولیت که در بالای تصویر قرار دارد و باید به اندازه چند سانتی‌متر سفید چاپ شود طرف دیگر استند رول آپ خواهد بود. کافیست سولیت را از همان سمت به اندازه چند سانتی‌متر تا کرده و بچسبانید. در انتها هم باید یک تیر فلزی یا چوبی که طول آن با عرض سولیت یکسان است را داخل آن بگذارید. بعد از این کار می‌توانید سولیت را داخل محفظه جاسازی کنید. در انتها کافیست که دو پایه زیرین سازه رولآپ را باز کنید و تکیه‌گاه‌های رول آپ را در آن قرار دهید.

تفاوت استند ایکس و رول آپ چیست؟

استند ایکس یک سازه نمایشگاهی به شکل حرف انگلیسی ایکس (x)است که به یک پایه تکیه داده می‌شود و به حالت مورب می‌ایستد در حالی که استند رول آپ، سولیت یا بنر مورد نظر را به شکل عمودی نگاه می‌دارد و روی دو پایه که در دو طرف محصول چاپ‌شده هستند، می‌ایستد. جابجایی استند رول آپ خیلی راحت‌تر از استند ایکس است و قیمت آن نسبت به استند ایکس گران‌تر است. در استند ایکس معمولاً از بنر استفاده می‌شود ولی در استند رول آپ بیشتر از چاپ روی سولیت استفاده می‌گردد. تفاوت دیگر استند ایکس و رول آپ در امکان چاپ دو طرفه بر روی رول آپ است.‌ ضمناً جابجایی سازه رول آپ به دلیل اینکه قابلیت جمع شدن دارد از استند ایکس راحت‌تر است. به طور کلی اگر می‌خواهید کار شیک‌تری داشته باشید بهتر است از استند رول آپ استفاده کنید چون تصویر را بسیار شیک‌تر نمایش می‌دهد.

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • هانا ثبت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی